• Data dodania: 18.02.2022
  • Tagi: Zdjęcia, Filmy, Drony, Wirtualny Spacer, Technologia
Rynek nieruchomości jest pełen technologicznych nowinek. Biura nieruchomości starają się wychodzić naprzeciw swoim klientom i jak najbardziej uatrakcyjnić swoje oferty w celu wyróżnienia się na tle konkurencji i wśród potencjalnych klientów.

Jeszcze parę lat temu spacer wirtualny był nowością, sposobem na przedstawienie nieruchomości niedostępnym dla wszystkich. Dziś każdy agent, który liczy się z trendami na rynku, ale przede wszystkim szanuje swojego klienta i odbiorcę oferty oraz dba o własny wizerunek inwestuje w dobrej jakości profesjonalne zdjęcia, jak i właśnie w spacer 3D.

Czym właściwie jest spacer wirtualny? Jest to graficzna prezentacja, która wykorzystuje panoramiczne zdjęcia sferyczne. Umożliwia zaprezentowanie pomieszczeń w 360 st., pokazuje szeroki kąt widzenia.

Dzięki takim rozwiązaniom użytkownik ma możliwość poruszać się po nieruchomości - tak, jakby był wewnątrz niej. Może zmieniać widok pomieszczenia, przybliżać lub oddalać obiekty. Dobrze wykonany spacer wirtualny pozwala zapoznać się dokładnie z rozkładem nieruchomości, stanem technicznym czy standardem wykończenia. Klient uczestnicząc w wirtualnym spacerze ma szansę odczuć atmosferę, klimat danej nieruchomości, poczuć, czy jest to miejsce dla niego.

Takie rozwiązanie technologiczne jest również pomocne w przypadku, gdy klient mieszka w innej, odległej części kraju lub świata bądź z innych przyczyn nie może uczestniczyć w tradycyjnej formie prezentacji.

Przed wykonaniem wirtualnego spaceru należy pamiętać o właściwym przygotowaniu nieruchomości. Trzeba sprzątnąć pomieszczenia, dokonać koniecznych napraw, zapewnić korzystne oświetlenie, pokazać nieruchomość w jak najkorzystniejszej odsłonie.

Gotowy, profesjonalny spacer wirtualny można zamieścić na stronie internetowej biura i agenta nieruchomości, na portalach nieruchomościowych, w social mediach, w tym m.in. na Facebooku, Instagramie, You Tube.

Topowi Agenci chętnie korzystają z tego rodzaju prezentacji, aby jeszcze bardziej ułatwić klientom dostęp do nieruchomości oraz urozmaicić swoją ofertę.

Coraz częściej właściciele nieruchomości wystawionych na sprzedaż decydują się na skorzystanie z filmów promocyjnych wykonanych za pomocą drona.

Marketing wideo zyskuje coraz większą rzeszę zwolenników. Profesjonalnie wykonany film można umieścić na wszystkich platformach ogłoszeniowych i w social mediach. Dzięki filmom z drona osoba zainteresowana nieruchomością może obejrzeć ją z lotu ptaka, dokładnie przyjrzeć się okolicy. Szeroka perspektywa pozwala zaprezentować też większą część miejscowości, lasy, jeziora, drogi dojazdowe.

Nie jest tajemnicą, że profesjonalnie wykonany film promocyjny wpływa na wzrost zainteresowania ofertą i jest chętniej udostępniany. Klient oglądając nieruchomość na filmie odczuwa emocje, wyobraża sobie siebie w tym konkretnym miejscu. Te pozytywne emocje mogą spowodować, że klient zechce przekonać się, jak ta nieruchomość wygląda na żywo.

Jest to też kolejne narzędzie, które pomaga agentowi zweryfikować realne zainteresowanie danej osoby nieruchomością oraz przeznaczyć zaoszczędzony czas na jeszcze bardziej efektywną pracę dla swojego klienta.