• Data dodania: 30.12.2021
  • Tagi: Sprzedaż, Nieruchomości, Pandemia, Technologia, Spacery 3D
Choć pandemia, poza pierwszą fazą lockdownu i wzmożonym popytem na nieruchomości, nie wpłynęła znacząco na funkcjonowanie rynku nieruchomości, to z pewnością wymogła na pośrednikach stosowanie działań zmierzających do wyeliminowania potencjalnego ryzyka zakażeń wśród klientów oraz wprowadzanie nowych technologii i coraz bardziej innowacyjnych metod obsługi klienta.

Nikogo nie dziwią już spotkania agenta i klienta na platformach typu Zoom czy Skype. Do tej pory tego rodzaju kontakt był praktykowany w przypadku osób zamieszkujących odległe miejscowości lub kraje. Dziś korzystają z tych udogodnień również mieszkańcy miast, w których dana nieruchomość jest oferowana.

Gdy dojdzie już do prezentacji, odbywa się ona przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności. Spotkania planowane są w odpowiednim odstępie czasowym, aby można było przewietrzyć pomieszczenie, zdezynfekować używane podczas prezentacji powierzchnie. Podczas spotkań stosowane są maseczki oraz zachowana jest odległość między osobami przebywającymi w nieruchomości. Są to istotne kwestie, które powinny być spełnione ze względu na bezpieczeństwo i szacunek do osób biorących udział w prezentacjach.

Znakomitym narzędziem dla klientów, ułatwiającym im podejmowanie decyzji, jest spacer 3D, który dzięki swoim nowoczesnym cechom pozwala na zapoznanie się z nieruchomością w obrębie 360 stopni. Prezentacja nieruchomości za pomocą spaceru 3D lub filmu pozwala klientom, bez konieczności fizycznego kontaktu, zorientować się czy chcą przejść do kolejnego etapu sprzedaży. Jest to również korzystne dla agenta, który redukuje liczbę spotkań do tych, w których uczestniczą osoby naprawdę zainteresowane.

Uzupełnieniem są świetnej jakości zdjęcia wykonane przez fotografa oraz profesjonalna wideo prezentacja z komentarzem agenta. Również filmy wykonane z lotu ptaka za pomocą drona są wspaniałym sposobem na przedstawienie nieruchomości potencjalnym klientom.

Całości dopełnia doskonały i szczegółowy opis nieruchomości oraz zdalna rejestracja klienta zainteresowanego, która jest możliwa dzięki wykorzystaniu nowoczesnych systemów informatycznych. Nie zapominajmy też m.in. o możliwości elektronicznego podpisania umowy rezerwacji lub umowy najmu.

A wszystko to w trosce o zapewnienie jak najlepszej obsługi klienta - żeby był zadowolony ze swojego osobistego agenta nieruchomości!